Waar moet ik op letten bij het huren van een ijskar met eigen logo?
Een ijskar huur je in alle soorten en maten. De ene ijskar is de andere ijskar niet. Om jou een handje te helpen in de zoektocht naar een geschikte te huren ijskar voor jouw marketingactie of reclameboodschap hebben wij de verschillende aspecten waar je op moet letten op een rijtje gezet:
1. Een ijskar huren met of zonder personeel
Schep jij zelf de ijsjes uit de ijskar of huur jij liever een ijskar met een professionele ijscoman? Onze tip is om altijd een professionele ijscoman bij jouw ijskar te huren, zodat jij je kan focussen op een geslaagde marketingactie of het uitdragen van de reclameboodschap. Het scheppen van een goed bolletje ijs is een lastige opgave en verreist training. Bij de IJsmobiel huur je altijd een ijskar met professionele ijscoman en je eigen logo!
2. Het soort ijs
Er is ijs én ijs, weten we uit ervaring. Dit geldt ook voor het ijs wat jij bij een te huren ijskar krijgt. Kijk niet alleen naar de uitstraling van de ijskar en je eigen logo, maar laat de kwaliteit van het ijs ook voor zich spreken. Alleen zo kun jij jouw gasten een optimale smaakbeleving geven. Wat belangrijk is om op te letten bij de kwaliteit van het ijs? Dagvers, gemaakt van verse en pure ingredienten en op een ambachtelijke manier afgedraaid ijs!
Bij de IJsmobiel pakken wij het enkel ambachtelijk aan en gebruiken wij uitsluitend natuurlijke ingrediënten: van vanille uit Madagaskar, vers fruit tot vers gebrande hazelnoten uit Piëmonte. Dit alles rijkelijk overgoten met liefde, vakmanschap en passie voor het vak. Zo vers vanuit de machine de te huren ijskar in. En dat proef je direct.
3. Hoe wordt het ijsje geserveerd?
Een ijsje kun je in een hoorn of beker serveren. Wij van de IJsmobiel serveren bij een te huren ijskar zowel van uit een hoorn als beker. Bij het huren van een ijskar met eigen logo of reclame is het natuurlijk ook mogelijk om de ijsbekers met eigen logo of een reclameboodschap te bedrukken.
4. Wat voort soort ijskar?
Te huren ijskarren heb je in alle soorten en maten. Van bakfiets tot aanhangwagen tot ijsbus. De te huren ijskar die je nodig hebt, hangt onder andere af van de capaciteit, grootte en je marketingdoel.
Wij van de ijsmobiel beschikken over een te huren Piaggio Ape volledig omgebouwd naar echte mobiele ijssalon oftewel IJsmobiel. De capaciteit is ongekend, plaatsing is vrijwel overal mogelijk, sfeer gegarandeerd en de ijskar is geheel te persanliseren met eigen logo’s. Daarnaast is het een ideaal middel om jouw product te presenteren, een reclameboodschap over te brengen of een productlancering een extra glans te geven
Ben jij na het lezen van de blog nog steeds op zoek naar een te huren met eigen logo en wil; je graag meer weten over de mogelijkheden? Vraag een offerte aan of neem contact op met de IJsmobiel.
Waarom een ijskar huren met eigen logo?
Waarom zou ik een ijskar huren met een eigen logo of reclameboodschap? Een ijskar huren met eigen logo kan net dat extra stukje uitstraling zijn op jouw evenement of productpresentatie. Maak van onze ijskar jouw eigen ijskar inclusief bijbehorende huisstijl.
Productpresentatie
Geef jouw productpresentatie die extra zetje dat het verdient met een ijskar met eigen logo of in de huisstijl van het te presenteren product. Zo trakteer jij je gasten op een koele versnapering zonder af te leiden van jouw productpresentatie en boodschap.
Reclameboodschap
Heb jij een reclame- of marketingboodschap over te brengen en wil jij een op creatieve en uitdagende manier de aandacht trekken? Huur dan een ijskar met eigen logo. Wat is er leuker dan jouw boodschap over te brengen onder het genot van een ambachtelijk ijsje.
Promotie
Wil jij een nieuw product of dienst aanbieden en kan je wel wat promotie gebruiken? Huur dan een ijskar met eigen logo of boodschap, zodat jouw promotie nooit aan zijn doel voorbijgaat.
Productlancering
Heb jij een productlancering en wil jij op een speelse manier aandracht trekken? Huur dan een ijskar met eigen logo. Maak de ijskar compleet in jouw eigen huisstijl met bijpassende booschap, zonder af te leiden van jouw productlancering.